MerlinX

Moduł „Admin”, to dosłownie serce całego systemu. Najważniejsze miejsce w całym oprogramowaniu dostarczanym przez MerlinX. To właśnie za pomocą tego modułu, możliwe jest pełne zarządzanie wszystkimi funkcjami dostępnymi w MerlinX. 
W pozycji “Ustawienia Agencji” można:

  • Wprowadzić dane teleadresowe Biura Podróży
  • Dodać logo agencji
  • Wprowadzić kod “Google API Key” w celu aktywowania usługi map Google.
  • zabezpieczyć logowanie do systemu kodem 3-D Secure. 
  • Wprowadzić informacje księgowe. 

W “Zakładkach” użytkownik może zdecydować, które moduły będą widoczne w systemie MerlinX. 

“Konfiguracja kart” to ustawienia przechodzenia między poszczególnymi krokami systemu MerlinX.

W polu “Druga data na formularzu wyszukiwania” można ustawić, którą datę “wyjazdu do”, czy “powrotu” ma pokazywać system jako domyślną na pierwszym ekranie systemu rezerwacyjnego.

Zakładka “Dodatkowe”, to kolejne możliwości, które pozwalają administratorowi włączyć niezwykle przydatne funkcje dostępne w naszym systemie, a są to: 

  • IBE link 
  • Prowizja 
  • Faktura prowizyjna
  • Polecane oferty
  • Prowizja na drugim kroku
  • Tabela płatności w podglądzie rezerwacji
  • Mail z potwierdzeniem rezerwacji 
  • Koszyków między pracownikami biura.

Ustawienia “koszyk”

W ustawieniach koszyka, 

  • Aktywować IBE link 
  • Określić funkcjonalność IBE link
  • Ustawić jak zachowa się koszyk po osiągnięciu jego limitu.  
  • Wybrać miejsce, w którym koszyk ma być wyświetlany: na górze, czy na dole strony.

“IBE link afiliat domyślny” to pozycja, w której należy wybrać nazwę szablonu strony, która ma być brana jako docelowa dla uruchamianych IBE linków.

“Hasło IBE” w tym miejscu można ustawić nowe hasło do panelu konfiguracyjnego strony https://vcms.eu/admin

Zakładka “CRM” daje możliwość włączenia funkcji CRM i uzupełnienia klucza, który pozwala na wysłanie rezerwacji do CRM.

“Crossselling” pozwala włączyć ofertę podmiotów oferujących usługi ubezpieczeń i parkingów, z którymi Agent współpracuje.

“Ustawienia domyślne” pozwala na ustawienie, czy system ma pokazywać oferty w formie pogrupowanej i czy ma szukać domyślnie po cenie całkowitej.

UŻYTKOWNICY

Moduł ten, przy użyciu przycisku “akcja”, pozwala na stworzenia nowego konta użytkownik oraz zarządzania uprawnieniami przypisanymi do każdego z nich.

W zakładce “Użytkownicy” system wyświetla listę już istniejących ekspedientów, ich dane, adresy mailowe, indywidualne kody oraz status. Każdego z pracowników można także wyszukać w wyszukiwarce, która znajduje się w lewym górnym rogu strony. 

Możliwość założenia nowego ekspedienta z opcją nadania uprawnień znajduje się pod linkiem “Dodaj nowego użytkownika +”.

LISTA DOSTAWCÓW

W zakładce Admin znajduje się pełna lista dostawców oferujących swoje usługi. Z jej pozycji możliwe jest włączenie lub wyłączenie widoku ofert od poszczególnych organizatorów, a co za tym idzie zablokowania sprzedaży wycieczek danego przedsiębiorstwa, w systemie MerlinX.

LISTA REZERWACJI

To niezwykle proste i pomocne narzędzie w pracy każdego Agenta. Jedna lista rezerwacji dla wszystkich touroperatorów wspomagana przez bogate opcje filtracji i sortowania wyników, pozwalające na wyszukanie rezerwacji, a do tego także podgląd live dokonywanych przez Twoich pracowników rezerwacji. Czyni z listy rezerwacyjnej MerlinX prawdziwe “must have”, bez którego praca nie może się obyć. 

Chcąc ułatwić pracę z naszym programem, zaprojektowaliśmy go tak by był jak najbardziej przystępny i przejrzysty. Funkcjonalność i intuicyjność, to jedne z  najważniejszych cech naszych produktów. 

Ustawienia i parametry filtrów dostępne są pod dwoma przyciskami, w prawym górnym rogu.