Support

Wszystkie problemy w MerlinX można zgłaszać: e-mailem, telefonicznie lub poprzez Facebook dla nas to nie gra roli. Najważniejsze jest aby przy każdym zgłoszeniu podać numer Agentury i Nr Sesji .. które znajdują się w dolnym prawym rogu (screen poniżej)

Numer agentury potrzebujemy jest po to aby szybko rozpoznać ustawienia agencyjne oraz konfiguracje touroperatorów itd.
Session ID potrzebujemy żeby sprawdzić dokładnie cały przebieg problemu który jest zapisywany przez 1 dzien na naszych serwerach .
Ważne jest aby zgłoszenia zawsze wysyłać w ten sam dzień w którym pojawia się problem.

Wasze zgłoszenia staramy się jak najszybciej z analizować, niemniej jednak często jest tak że zgłoszenie musimy przekazać dalej do naszego dzialu IT lub programistów i nie jestesmy w stanie szybko odpowiedzieć.

Przy zgłoszeniach przez Facebook, prosimy pamiętać o ochronie danych osobowych, ochronie waszych haseł itd. W związku z powyższym, wszystkie drażliwe screeny, zgłoszenia, które zawierają dane osobowe lub wasze dane do loginów lub hasła prosimy najlepiej zgłaszać do nas e-mailem